Yazar Metin Ergün ile Röportaj

 

Yazar Metin Ergün ile Röportaj

Yazar Metin Ergün ile Röportaj. Benim iki hayalim vardı çocuklu yıllarımda ilk önce yazar olmaktı ve sonra oyuncu olmak vardı. Hayaliniz varsa hayalinizin peşinden gidin. Ama önce araştırın… Yazarken içimden gelen duygularımla ve hislerimle hareket ederim. Yazarken başkalarının nasıl bir aşk yaşadıklarını da çok iyi gördüm

1) Yazmaya başlama hikâyenizi anlatır mısınız? Niçin yazmaya karar verdiniz?

Benim iki hayalim vardı çocuklu yıllarımda ilk önce yazar olmaktı ve sonra oyuncu olmak vardı. Ben şiir okumayı çok severim ama bir türlü şiir okumayı beceremiyorum kısacası. Şiir okumayı neden seviyorum? Çünkü şiir okumak bana birçok anlam kazandırıyor ve birçok ifade ediyor. Bu yüzden 7 yıl süren aşk ve hala devam ediyor çünkü biz birbirimizi çok seviyoruz.

Ben bu yüzden ilk başta şiir yazmaya karar verdim.

Yazarken içimden gelen duygularımla ve hislerimle hareket ederek dile getirdim. Sadece bu kadar değil başkalarının nasıl bir hayat nasıl bir aşk yaşadıklarını gördüm. Bu şekilde o kişilerin yaşadıklarını düşünerekten dile getirdim.

2) Yazmak mı daha zor yayınlamak mı daha zor?

Yazmak daha zor ama belki kimine göre kolay olabilir ama bana göre zor. Ama yazmayı seviyorum zor da olsa bunu başarmak beni daha çok mutlu ediyor çünkü zor olan bir şeyi başarmak gurur verici oluyor.

Evet. İlk başta ilk kitap çıkarmak isteyenler için daha zor. Çünkü bunu bende yaşadım ilk başlangıçta ama ilk başlangıçtan sonra kolay oluyor.

Yazmak Yeni Bir Hayattır

3) Yazmak, size neler kazandırdı?

Öncelikle mutluluk, sevgi, heyecan, yeni bir hayat yeni bir başlangıç kazandırdı ve yeni bir çevrem oldu, yeni bir arkadaşlarım oldu, birçok hayat öğrendim misal örneğin hatalarımı öğrendim, gelecekte nasıl düzenli ve daha dikkatli olacağımı öğrendim, zorluklarla mücadele etmeyi öğrendim.

4) Yazmanızda etkili olan kişiler var mı? Varsa kimler?

Etkili olanlar var. Öncelikle ailem etkilendi sonra akrabalarım, dostlarım, arkadaşlarım.

5) Yazmak isteyenlere önerileriniz nelerdir?

Hayaliniz varsa hayalinizin peşinden gidin. Ama öncelikle hayalinizi yapmadan önce araştırmanızı tavsiye ederim. Yazmaya kesin kararlıysanız bunun peşini bırakmayın.

6) Kitaplarınızda kendinizle ilgili (yaşantınız ile ilgili) bilgiler oluyor mu?

Evet yaşantılarım oluyor ben bazı kısımlarda yaşantılarımı şiirle dile getirdim.

7) Kitaplarınızın isimleri. Kitaplar dışında başka nerelerde (Dergi, gazete, site) yazıyorsunuz?

1- Yaşanmış Aşk Şiirleri

2- Şiirlerimle Baş Başa

Öztürk Hayat Gazetesi benim haberimi yaptı. Haberde kullanılan başlık Metin Ergün’ün Hayali.

8) Kendiniz hakkında kısaca bilgi verir misiniz?

Ben Metin Ergün 29.02.1988 Tokat Zile’de doğdum. Ben özel fabrikada CNC torna operatörü olarak çalışmaktayım. 1997 de İstanbul’a geldim. Geriye kalan hayatımı İstanbul’da devam ediyorum. Yazar Metin Ergün ile Röportaj

Yazar Metin Ergün

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Akademik Benlik Kavramı Ölçeği Değerlendirme Ölçeği

Sınav Kaygısı Ölçeği Değerlendirme Programı

Who is Eşref Bolukçu