Eşref Bolukçu Kitap Tanıtım 1

Eşref Bolukçu Kitap Tanıtım 1
Eşref Bolukçu Kitap Tanıtım 1

Kitaplarım. İlk kitabım olan Hayata Olumlu Bak, Aralık 2019'da çıkmış olsa da ben yıllardır yazıyorum. Yazı birikimlerimi son bir yılda kitaplaştırma fırsatım oldu. Bu anlamda 2020 yılı benim için en verimli yıl oldu.

Kitaplarım:

1. Hayata olumlu Bak

2. Hayata Sevgiyle Bak

3. Sevgi Diliyle Çocuk Eğitimi

4. Başarı Seninle Başlar

5. Çocuklara Sevgi Diliyle Allah'ı Anlatmak

6. Bilinçli Anne Baba Mutlu Çocuk

Kitaplarımın dışında gazete ve dergilerde de düzenli olarak yazıyorum. Yazdığım dergi ve gazeteler:

Malatya Net Haber Gazetesi

Malatya Güncel Haber

Somuncu Baba Dergisi

Dergizan







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Akademik Benlik Kavramı Ölçeği Değerlendirme Ölçeği

Sınav Kaygısı Ölçeği Değerlendirme Programı

Who is Eşref Bolukçu